سئو خارجی در یاهو
تفاوت سئو گوگل، یاهو، بینگ و Ask
بر همین اساس اگر تصمیم به گسترش کسب و کار اینترنتی و توسعه استارتاپ خود دارید، بهتر است از سئو خارجی در کنار سئو داخلی بهره ببرید. امروزه سایت های مختلفی وجود دارد که شما می توانید عکس های مربوط به کسب و کار خودتان را در آن جا قرار دهید. بعضی از سایت ها مانند آپارات و یوتیوب ویدیو محور هستند و شما می توانید محصولات و خدمات خود را در آنها نیز قرار بدهید. اما قطعاً سایت های اشتراک گذاری عکس و ویدئو بسیار پر مخاطب هستند و شما می توانید از طریق آن ها به سئو خارجی سایت خودتان کمک کنید. اگر که از یک سایت (مثلا سایت خارجی ) موضوعی را به دست آورده اید و می خواهید با اقتباس و یا ترجمه آن برای سایت خود تولید محتوا کنید، حتماً نام آن سایت را به عنوان منبع ذکر کنید.
اما سئو خارجی چیه، چه اهمیتی داره و برای ما چیکار میکنه؟ تو این مقاله از سری مقالات آموزش سئوی میزفا میخوایم به این موضوع بپردازیم. اندازهگیری و ارزیابی نتایج سئو خارجی، بسیار مهم است تا بتوانید میزان موفقیت استراتژیهای خود را بسنجید و در صورت نیاز، آنها را اصلاح کنید. برای موفقیت در شبکههای اجتماعی، باید یک استراتژی مشخص داشته باشید، مخاطبان خود را بشناسید و محتوای متناسب با آنها تولید کنید. محتوای باکیفیت باعث میشود تا افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند، به سایت شما بازگردند و آن را به دیگران معرفی کنند. این امر به طور طبیعی باعث افزایش لینکهای ورودی به سایت شما میشود. باشد زیرا لینک های مرتبط بیشترین تاثیر را در بهبود سئو سایت دارند.
این متن کوتاه و شفاف تصویر را توصیف می کند و کاربران کم بینا به دقت محتوای تصویر را درک می کنند. همچنین، اگر تصویر بارگزاری نشد، مرورگر به جای آن متن جایگزین را نشان می دهد. Alt Text یا “متن جایگزین”، یک توصیف کوتاه است که برای تصاویر، ویدئوها، نقشه ها و دیگر اشیاء دیداری استفاده می شود. این متن به صورت مخفف در HTML برای وب سایت ها و دیگر ارتباطات اینترنتی استفاده می شود. در کل، لینک داخلی یکی از ابزارهایی است که شما می توانید برای بهبود ساختار و شناوری سایت خود استفاده کنید.
معمولاً محتواها در وب سایتهایی با اعتبار بالاتر جایگاه بهتری در صفحه نتایج جستجو نسبت به سایر سایتها دارد. هر دو مورد “سئو آف پیج یا off page” و “On-Page” در بهبود جایگاه سایت موثر هستند و متخصصین SEO بهصورت دقیق و حرفهای بررسی آنها را، انجام خواهند داد. این دو، مانند دو بازوی سئو هستند که در کنار یکدیگر رتبه سایت را به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و…. امروزه شبکههای اجتماعی (Social Networking) مقصد روزانه کاربران بسیاری در دنیای بزرگ اینترنت هستند. افراد در طول روز با گوشی موبایل یا تبلت، بیشتر اوقات خود را در شبکه های اجتماعی سپری میکنند. ایجاد صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی همچون LinkedIn، Facebook Instagram، Tweeter و… باعث دریافت سوشال سیگنال می شود.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هر گونه کپی برداری به هر نحو از محتوای سایت ، توسط تیم یاس وب پیگیرد قانونی دارد. به متا دیسکریپشن بهعنوان دعوتنامهای برای بازدید از سایت خود نگاه کنید. متن نوشته شده داخل دعوتنامهها عموما کوتاه بوده، شامل خلاصهای از آن چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد و لحنی تشویقکننده دارد تا شما را برای حضور در مهمانی مصمم کند. شایان ذکر است که با مراجعه به وبسایت Brave.com میتوانید مرورگر مخصوص آن را دانلود کنید و از تجربهی اینترنتگَردی خود، ضمن داشتن امنیت و حفظ حریم شخصی، لذت ببرید. یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند تحلیل بک لینک است که به طور خاص بر روی دادههای لینکها تمرکز دارد. تنها دلیلی که می تواند برای این امر از سمت ما و شما منطقی باشد، نمونه کارهایی است که وب داران در زمینه سئو دارد.
GMB (Google my business) روی وب سایت شما نیست و نباید فراموش کنید که تمام تلاش خود را روی سئو خارجی وب سایت خود متمرکز کنید. زمانی که یک وب سایت به شما لینک فالو میدهد، اعتبار خود را به سایت شما منتقل کرده است. مفهومی وجود دارد به نام امتیاز اعتبار یا authority score که به طور مخفف AS خوانده میشود. درباره مفهوم و اهمیت آن و تاکتیکهایی که باید استفاده کنید تا وب سایت شما رشد کند. از ابزارهای تحلیل بک لینک مانند Ahrefs، SEMrush یا Moz برای بررسی تعداد و کیفیت بک لینک های سایت خود استفاده کنید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا لینک های معتبر و غیرمعتبر را شناسایی کنید.
اینکار به مراتب برای آنها سادهتر از ایجاد محتوای جدید و تازه است. معمولاً محتواهایی که به این صورت گردآوری میشوند، بخشی از یک شبکه را تشکیل میدهند که مالک آن گروههای تلویزیونی یا رادیویی است. اما منتشر کنندگان محتوا در سالهای گذشته بیش از پیش از این تکنیک استفاده کردهاند تا با هزینهای نه چندان زیاد، وب سایت خود را زنده نگه دارند. برای بهبود رتبه سایت می توانید از ابزار Pagespeed نیز استفاده نمایید و اطلاعات مفیدی در راستای قدرتمند کردن امتیاز سئو خود بدست اورید. از همین رو در مقاله ای با عنوان آموزش بهبود رتبه سایت در PageSpeed Insights Google این ابزار و روش استفاده از آن بصورت کامل توضیح داده شده است. از اهمیت شبکه اجتماعی در سئو میتوان به افزایش ترافیک سایت، تقویت برندینگ و آگاهی از برند، افزایش تعاملات و سیگنالهای اجتماعی و ایجاد فرصتهای بکلینک اشاره کرد.
این تغییرات میتوانند تأثیر زیادی بر استراتژیهای سئو خارجی داشته باشند و گاهی اوقات باعث کاهش رتبه وبسایت شوند. توصیف متایی به موتورهای جستجو کمک میکند تا صفحات وب را طبق موضوع و نوع محتوا دستهبندی کنند و به کاربران نشان دهند. به ویژه برای کسب کارهایی که تازه کا خود را شروع کردهاند، توسعه برند از سئوی داخلی زمان بر خواهد بود. به همین دلیل، این کسب و کارهای به سراغ سئوی خارجی میروند تا هم بتوانند رتبه سئو سایت خود را بهبود ببخشد و هم برند خود را به کاربران هدف معرفی کنند. لینکهای ایجاد شده همانطور که از نامشان پیداست، توسط مالک سایت ایجاد میشوند تا موتورهای جستجو فکر کنند که لینکهای آنها مرتبط و مهم هستند. انواع مختلفی از لینکهای ایجاد شده مانند لینک دادن به یک انجمن یا نظرات در مقالات بلاگ وجود دارند که ممکن است بک لینکهای خوب یا بدی داشته باشند.
این سرعت به یکی از مهمترین عوامل تجربه کاربری وب سایتها تبدیل شده است و میتواند تأثیر مستقیمی بر روی رضایتمندی کاربران و حتی موفقیت کسب و کارهای آنلاین داشته باشد. Dwell time یا زمان اقامت، در واقع مدت زمانی است که یک کاربر برای مشاهده محتوایی که در یک صفحه یا وبسایت قرار دارد، صرف میکند. این مفهوم مهم در تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در اینترنت و بهبود تجربه کاربری برای آنها مورد استفاده قرار میگیرد. بهعنوان مثال، درصورتی که کاربران پس از ورود به صفحهٔ وبسایت، بدون هیچگونه تعاملی با آن، آن را ترک کنند، این نشاندهندهٔ عدم جذب و توجه کاربر به محتوای سایت است. همچنین باید در نوشتن متنها و استفاده از کلمات کلیدی، به بهترین روشهای سئو توجه کنید تا بتوانید بهینهترین نتایج را برای سایت خود بدست آورید.
به طور کلی سئو خارجی، تقویت سئو شما را در کشورهای دیگر به عنوان یک برند مشهور برای مخاطبان خارجی، به منظور رسیدن به بازدیدکنندگان خارجی بیشتر و داشتن رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. موتور جستجوی استارت پیج اطلاعات خود را از طریق گوگل بهدست میآورد، با این تفاوت که عادات کاربری شما و پیشینهی جستجوهای شما را ردیابی و ذخیره نخواهد کرد. همانطور که از اسمش پیدا است، این موتور جستجوگر برای جستجو در وبسایتهای قدیمی عالی است؛ در این موتور جستجو میتوانید در بین مجموعهی عظیمی از مطالب، ویدیوها، موزیکها و نرمافزارهای رایگان به جستجو بپردازید. موتور جستجوی اینترنتیِ آرکایو/آرشیو اساساً یک کتابخانهی آنلاین وسیع است که میتوانید هر آنچه که تصور میکنید را در آن پیدا کنید. ابزاری رایگان از گوگل است که به شما امکان میدهد تا از آخرین اخبار و مطالب مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظرتان مطلع شوید و در صورت وجود فرصت لینک سازی، از آن بهرهمند شوید. یکی از قدرتمندترین و جامعترین ابزارهای تحلیل بک لینک است که امکانات گستردهای را برای بررسی لینکها، کلمات کلیدی، ترافیک و … ارائه میدهد.
لینکهای داخلی و خارجی، برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل بسیار مهم هستند. همچنین، تصاویر با کیفیت بالا به موتورهای جستجو کمک میکنند تا موضوع و محتوای صفحه شما را بهتر درک کنند و به این ترتیب ارتقا رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل را به دنبال دارد. ظاهر و پویایی (Appearance and Dynamics) به مجموعه ای از عوامل اشاره دارد که بهبود آنها می تواند باعث افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل شود. ظاهر سایت اشاره دارد به طراحی و بصری بودن سایت و می تواند تاثیر مهمی در رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل داشته باشد. همچنین، این فرمت به شما اجازه میدهد تا اطلاعات دقیقتری در مورد محتوای سایت خود به کاربران و موتورهای جستجو نمایش دهید.
خود را افزایش دهند و سرنخهای واجد شرایط بیشتری را جذب کنند و در نهایت باعث درآمد بیشتر شوند. اینکه چگونه کاربر بتواند موضوعات مختلف و مورد نیاز خودشان را در سایت شما پیدا کنند. پس تمام سعی خود را به کار ببرید تا بهترین و کامل ترین محتوا را بنویسید. یکی از موضوعات حیاتی است که در موفقیت یک سایت نقش بسیار مهمی دارد. چه آدرسهایی تحت تأثیر قرار گرفتهاند و چطور میتوانید آنها را رفع کنید. سرعت لودینگ یا بارگزاری صفحه، زمانی است که طول میکشد تا یک صفحه وب برای کاربر نهایی بارگذاری شود.
لطفاً توجه داشته باشید که این تخمینها ممکن است با توجه به شرایط خاص وبسایت و تغییرات در الگوریتمهای موتورهای جستجو متغیر باشند. دیگر ابزاری که شاید بتوان به عنوان مکمل های یک سایت در نظر گرفت، وبلاگ ها و انجمن ها هستند. همانطور که می دانید امروزه سایت های زیادی به عنوان وبلاگ و انجمن رایگان فعالیت می کنند. افراد زیادی روزانه (و مخصوصاً برای پاسخ سوالات روتین خودشان) وارد این انجمن ها و وبلاگ ها می شوند. این یعنی شما به راحتی می توانید در این فروم ها و وبلاگ ها برای خودتان صفحه ایجاد کنید و توسط آن ها مخاطب را به وب سایتی که دارید هدایت کنید. اگر می خواهید ترافیک ارگانیک را به سایت خود هدایت کنید، استفاده از تکنیک های اثبات شده SEO ضروری است.
سئو خارجی (off-page seo) به کلیه اقداماتی اطلاق میشود که در محیط بیرونی سایت با هدف افزایش بازدید و کسب امتیاز از موتورهای جستجو انجام میشود. نقطه مقابل سئوی خارجی، سئو داخلی است که در بهینه سازی مطالب داخلی سایت به کار میرود. بهطورکلی سئو خارجی را هنگام سئو سایت فروشگاهی میتوان در اقدامات معمولی همچون ایجاد بک لینک، ایجاد اشتیاق برای جستجو برند و بهبود تعاملات در شبکههای اجتماعی خلاصه کرد. تاثیر سئو خارجی بر روی ترافیک سایت یکی از مهمترین مسائلی است که در حوزه تحلیل و بهینهسازی وبسایت بررسی میشود. سئو، مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به بهبود رتبه و جایگاه سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی اشاره دارد. در سئو خارجی، کارمندان بخش سئو در شرکتهای خارجی با تکیه بر روی مبانی و مفاهیم سئو، به بهبود سئوی سایتهای خارجی و همچنین افزایش پرداخت کنندگان و ترافیک سایتها میپردازند.
اولین و مهمترین قدم برای جذب بکلینک طبیعی، تولید محتوایی است که ارزش اشتراکگذاری داشته باشد. محتوای شما باید اطلاعات مفید، جذاب و به روز باشد تا کاربران و سایر وبسایتها ترغیب شوند به آن لینک دهند. همین که در شبکههای اجتماعی حضور داشته باشید مخاطبان هدف را پیدا میکنید و میتوانید خدمات خود را به آنها معرفی کنید. و از آنجایی که ارتباط شما با مشتریانتان مستقیم است، میتوانید سوالات آنها را پاسخ دهید. این فعالیتها باعث میشود که با کاربران تعامل داشته باشید و برندآگاهی خود را بالا ببرید.
این موضوعات سبب می شود تا موتور های جستجو با مشاهده بازدید بیشتر یک سایت، آن را به عنوان یک سایت معتبر بشناسند و رتبه بهتری در نتایج گوگل به آن بدهند. با توجه به نیاز بیشتر به بهبود سئو خارجی، مجموعه ای از ابزارهای سئو خارجی نیز موجود است که به شما کمک می کنند تا بهبود سئو خارجی وب سایت خود را به دست آورید. این ابزارها شامل روش های نظارت بر عملکرد سایت، تحلیل واژه های کلیدی، استفاده از روش های لینک سازی موثر و ارتباط با سایت های مشابه می باشند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای سایت در هر زبانی، برای بهینه سازی جستجوگرها، از جمله راهکارهای به کار گرفته شده در سئو خارجی برای سایتهای چند زبانه است. عامل بعدی سئو خارجی، ورودی شبکههای اجتماعی و بیشتر شدن اشتراکگذاری محتوا در این شبکههاست.
یکی از مفاهیمی که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته، E-A-T گوگل است. E-A-T مخفف Expertise، Authority و Trustworthiness است، سه عاملی که گوگل برای اندازه گیری کیفیت یک صفحه وب از آنها استفاده می کند. ایندکس سازی به حدی مهم است که اگر سایت شما در گوگل ایندکس نباشد عملا بقیه موارد بهینه سازی بی فایده است. به همین دلیل، طراحان وب سایت ها باید در طراحی و توسعه وبسایت های خود به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. زمان اقامت بلند معمولاً نشان دهنده جذابیت و کیفیت بالای محتوای یک صفحه است. با این حال، اگر زمان اقامت کوتاه باشد، این ممکن است نشان دهنده عدم جذابیت و جذب کاربران نباشد.
با توجه به اینکه کاربران وب میتوانند از طریق دستگاههای مختلف و با توجه به وضعیت جسمانی و شنوایی و بصریشان به صفحات وب دسترسی پیدا کنند، این مسئله بسیار مهم است. این نوع طراحی وبسایت به صورت خودکار اندازه و نوع نمایشگر دستگاه موبایل کاربر را شناسایی کرده و بهترین حالت نمایش را به کاربر نشان می دهد. با استفاده از این نوع طرح رسپانسیو، کاربر می تواند با استفاده از دستگاه های موبایل به راحتی و با سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند و از وبسایت به خوبی استفاده کند. موضوع دیگر در مورد لینک شکسته این است که شما صفحه خود را حذف کنید که با این کار کاربر نمیتواند صفحه مورد نظر را پیدا کند. طبق همین مطالعه، Moz به "قدرت سایت های دیگر که سایت ما را منشن کرده اند" و تاثیر آن بر رتبه بندی های عادی و ارگانیک محلی" اشاره میکند. نتایج بدست آمده نشان میدهد که لینک های صفحاتی که ترافیک ارگانیک زیادی دارند، نسبت به لینک های صفحاتی با ترافیک ارگانیک کم و یا بدون ترافیک ارگانیک، ارزشمند تر هستند.
به عنوان مثال میتوانیم تولید و انتشار محتوای باکیفیت (سئو داخلی) و بهبود وبسایت را برای رباتها و خزندههای گوگل (سئو تکنیکال) کنترل کنیم اما نمیتوانیم به اجبار از وبسایتهای دیگر بکلینک دریافت کنیم. چون گوگل الگوریتمهای پیچیدهای دارد که میتواند بکلینکهای مصنوعی، اسپمی و بیکیفیت را شناسایی کند. پس ساختن تعداد زیادی بکلینک بیکیفیت نه تنها به بهبود رتبه سایت شما کمک نمیکند، بلکه میتواند به آن آسیب هم برساند. شما میتوانید با مطالعه مقاله “بهبود سئو سایت“، اطلاعات مفیدی درباره راهکارهای بهینه سازی سایت خود به دست بیاورید. کسب و کارهایی که میدانند باید در استراتژی سئو خود چیزی بیشتر از صرفاً موتور جستجوی گوگل را پوشش دهند، در برندسازی بسیار موفقتر عمل میکنند. پلتفرم مناسب برای مخاطب هدف خود را پیدا کنید و در آن حضور پر رنگ داشته باشید.
این روش به صورتی عمده استفاده میشود که شامل نوشتن و منتشر کردن محتوایی توسط فرد یا شرکتی در وبسایت یا وبلاگ دیگری با هدف جذب توجه و ترافیک به سایت یا وبسایت خود میباشد. یکی دیگر از روشهای مؤثر در بهبود سئو خارجی اشتراکگذاری عکس به همراه لینک سایت، در سایتهای تصویر محور است. سایتهایی همچون فلیکر و پیکاسا قابلیت اشتراکگذاری تصاویر مقالات و یا محصولات را به شما میدهند. در این حالت کاربران با دیدن عکس شما بازخورد نشان داده، وارد سایت شما میشوند و یا با گذاشتن کامنت و نظر نرخ تعامل را بالا میبرند. یکی دیگر از ویژگی های که اتفاقاً تاثیر بسیار زیادی در حوزه سئو خارجی دارد این است که شما سوالات مختلف در زمینه کسب و کارتان را در وب سایت هایی مانند ANSWER YAHOO پاسخ دهید و از آن طریق به سایت خودتان لینک بدهید. یعنی شما موضوعی را در فضای مجازی جستجو می کنید، اما متاسفانه پاسخی برای آن پیدا نمی کنید.
۵ روش موثر برای دریافت بکلینکهای باکیفیت در فهرست زیر آورده شده است. بسیاری از مختصصان سئو بر این باورند سئو فنی بخشی از سئو داخلی است و نمیتوان و نباید این دو تکنیک را از یکدیگر تفکیک کرد. شرکت فناوری و آموزشی پرتو تبریز، با هدف ارائه راه کارهای نرم افزاری مبتنی بر هوشمند سازی برای موسسات آموزشی در سال 1385 در قالب مجتمع فنی آموزشی با مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی تاسیس شد. این مقاله از مطالب آموزش سئو مجموعه وب وان است که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. خوشنام بودن برند شما در فضای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
فرومهای مرتبط با فعالیت وب سایت خود که شامل گروهها و افراد زیادی هستند را پیدا کنید. با عضویت در این فرومها، پاسخ به سوالات کاربران و البته ایجاد بک لینکهای مناسب به وبسایت، به بهبود سئو سایت کمک کنید. با این کار سایت شما در معرض دید افراد متخصصی که در حیطه کسبوکار شما فعال هستند، قرار میگیرد. هرگونه اقدامی بر روی سرعت وبسایت، بررسی میزبانی و بهبود آن، کلمات کلیدی مرتبط با محتوا، ایجاد Content مناسب، بهینهسازی طراحی آن و… که در درون وب سایت انجام میشود را، “On-Page SEO” مینامند. به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آموزش سئو داخلی را مطالعه نمایید.
همچنین میتوانید از طریق گوگل ترندز (google trends) کلمات کلیدی مرتبط با برند خود را دنبال کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که برای گرفتن بک لینک به سراغ وب سایتهایی بروید که از نظر موضوعی با سایت شما همخوانی دارند. برای مثال، اگر صاحب یک سایت مسافرتی هستید، باید اغلب لینکهایی که میگیرید از سایر سایتهای مسافرتی، بلاگرها، سایتهای سفرنامه، توریسم و مانند آنها باشد. معیار کلیدی دیگری از لینکسازی، موفقیت در تعداد لینک از دامنه اصلی سایتهایی است که به سایت شما داده میشود. مطالعات نشان داده که ارتباط مشخصی بین تعداد لینکهای دامنه اصلی و رنکینگ بالاتر وجود دارد. رپورتاژ در تبلیغات اینترنتی بهعنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایتهای خبری پربازدید درج میشود.
با این حال، این مهم یک شمشیر دو لبه است زیرا بک لینکهای غیر طبیعی میتوانند مجازاتهای گوگل را به همراه داشته باشند. مجازات گوگل میتواند یک مانع بزرگی برای وبسایتها باشد زیرا باعث تخریب استراتژیهای مربوط به بهبود رتبه میشود. هر چه تعداد افرادی که خارج از وبسایت با آنها تماس برقرار میکنید بیشتر باشد، افراد بیشتری هم جذب وبسایت میشوند. با این اتفاق بیشتر در معرض دید کاربران قرار میگیرید و رتبهبندی وبسایت نیز شروع به افزایش میکند. وبسایت بازدیدکنندگان بیشتری میگیرد که میتوانند به مخاطب راغب (لید) تبدیل شوند. این مخاطبان راغب با اعتمادسازی بیشتر میتوانند به مشتریان دست به نقد تبدیل شوند.
شایان ذکر است که شرکت سازندهی موتور جستجوی سوئیسکاوز با کمک هوش مصنوعی که برای این موتور جستجو تعریف کرده است، به شما قول میدهد که با گذشت زمان سؤالات شما را با دقت شگفتانگیزی پاسخ دهد. یاهو یکی دیگر از انواع موتورهای جستجوگر خارجی است که میتوانید از آن استفاده کنید. موتور جستجوی یاهو، حدود 1.5 درصد از بازارِ داغِ موتورهای جستجو سهم دارد. یکی از بزرگترین چالشهای سئو خارجی، کسب لینکهای باکیفیت از وبسایتهای معتبر است. این فرآیند، هم زمانبر و هم دشوار است و نیازمند تلاش و صبر فراوان است. افزایش فروش رویا نیست، فقط کافیه یکوب سایت داشته باشید، بقیه کار را ما برای شما انجام میدهیم.
همچنین، موتورهای جستجو مانند گوگل از متن جایگزین برای درک محتوای صفحات وب استفاده می کنند، بنابراین استفاده از متن جایگزین برای بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است. مهمترین راه برای بهبود سئو خارجی، دریافت بک لینک معتبر از طریق رپرتاژ است. برای مثال، شما محتوایی 800 کلمهای با عنوان «بهترین خدمات سئو در تهران» را تولید میکنید و سپس این محتوا را در وبسایتی که رتبه سئو بالایی دارد، منتشر میکنید. احتمالا استفاده از شبکههای اجتماعی بیشتر به عنوان یکی از ابزارهای آگاهی از برند معرفی میشود نه سئو. در واقع هدف اصلی بازاریابی در شبکههای اجتماعی معرفی و تبلیغ خدمات، محصولات و محتوای وبسایت ضمن تعامل با مخاطبان هدف است.
این رابط کاربری معمولا به عنوان یک طرح وبسایت واکنشگرا به نام “طرح واکنشگرا یا ریسپانسیو” یا “Responsive Design” شناخته می شود. All in One SEO Pack یکی دیگر از افزونههای محبوب و قدرتمند سئو وردپرس است که ابزارها و تکنیکهای بهینهسازی سایت ویژه ای به شما ارائه میدهد. به طور کلی، داشتن زمان اقامت بلندتر در یک صفحه میتواند بهبود کیفیت و محتوای صفحه و در نتیجه جذب بیشتر کاربران را به دنبال داشته باشد. بنابراین، توجه به زمان اقامت میتواند به بهبود کیفیت محتوا و در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان سایت کمک کند. با این کار، موتورهای جستجو میتوانند بهترین نتیجه را به کاربران نشان دهند.
باونس ریت یا نرخ پرش یکی از معیارهای مهم در وبسایت هاست که نشاندهندهٔ درصد کاربرانی است که وارد یک صفحه مشخص شده و پس از مشاهدهٔ آن، از سایت خارج میشوند. در بسیاری از موارد، باونس ریت مربوط به صفحات سایت باید کم باشد، زیرا باونس ریت بالا، نشاندهندهٔ عدم جذابیت محتوای صفحه است و باید برای بهبود آن، فرآیندهای بهینهسازی وبسایت را انجام داد. اولا، آنها به موتورهای جستجو کمک میکنند تا ساختار محتوای صفحات را درک کنند و بهتر در رتبهبندی آنها در صفحات نتایج جستجو کمک کنند. استفاده برای بهینه سازی رتبه یک وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) اشاره دارد. لینک دادن به طور قابل توجهی میتواند بر عملکرد وبسایت شما تأثیر بگذارد.
SEO یا Search Engine Optimization به زبان ساده، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است. راهکار مناسبی که منجر به انتقال ترافیک ارگانیک بیشتر، به سمت سایت خواهد شد. در این مقاله به این سوال می پردازیم که سئو off page چیست؟ و با چه اقداماتی می توان سئو آف پیج سایت را بهبود بخشید. فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند به بهبود سئو خارجی کمک کند، زیرا اشتراک گذاری محتوای شما در این پلتفرم ها ممکن است باعث جذب بک لینک ها و ترافیک ارجاعی شود. هرچند این لینک ها تاثیر مستقیمی در رتبه بندی ندارند، اما می توانند به افزایش دیده شدن شما کمک کنند. با وجود تغییرات مداوم در الگوریتم های موتورهای جستجو، استفاده از راهکار های جدید و خلاق در سئو خارجی، به شما کمک می کند تا وب سایت خود را در رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود بخشید.
مطالب مفید بود ولی چیزی که برای سئو خارجی یکم پر در دسترس میشه گفت هست بخش کار رویه شبکه های اجتماعیش هست ولی سئو میشه گفت چیز جذابی هست اگه همش کار تکراری توش نباشه. به طور کلی لینکها هستند که به گوگل این سیگنال را میدهند که وب سایت شما توسط سایتهای دیگر نیز توصیه شده است. لینک یکی از سه فاکتور مهم رنکینگ گوگل است و در نظر نگرفتن آن در استراتژی سئو، هزینه جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. در واقع گرفتن لینک نباید تنها دلیلی باشد که به خاطرش پست مهمان مینویسید. هدف اصلی شما باید گرفتن مخاطبین جدید، برندسازی و دیده شدن در یک وب سایت پر ترافیک باشد.
با این حال، تمرکز فقط بر روی گوگل می تواند به معنای از دست دادن تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان بالقوه باشد. مانند منابع جزئی یاهو هنوز هم ارزش بررسی دارد، به خصوص اگر به ترافیک بین المللی (عمدتا از مکزیک و ژاپن) نگاه می کنید. شما همچنین می خواهید یک رویکرد ثابت برای بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید تا بتوانید استراتژی خود را در طول زمان حفظ کنید. برای انجام این کار، ایجاد یک تقویم محتوا و خودکارسازی وظایف کلیدی با افزونه های رسانه های اجتماعی وردپرس را در نظر بگیرید. سپس می توانید با آن سایت ها تماس بگیرید و از آنها بخواهید به جای آن به محتوای شما پیوند دهند.
UR، قدرت پروفایل بک لینک URL های مورد نظر را در مقیاس 0 تا 100 نشان میدهد. با تشویق مشتریان به نوشتن نظرات مثبت و قرار دادن لینک به وبسایت شما. برای این کار، پیشنهاد میکنیم که مقاله “ایمیل مارکتینگ” را با دقت بالایی مطالعه کنید تا با اصول و زوایای این فرایند تبلیغاتی در دنیای کسب و کارهای آنلاین آشناتر شوید. فرید تشیعی، متخصص سئوی تکنولایف، در وبینار رایگان تریبون قرار است تجربیات خود در استفاده از دادهها برای بهبود استراتژیهای سئویی را بیان کند و با مطالعه موردی چند پروژه این مفهوم را توضیح دهد. ما در سال ۲۰۲۴ هستیم و در دنیایی که شبکههای اجتماعی حرف اول را میزنند. در حقیقت ۹۷ درصد از مصرف کنندگان فضای دیجیتال از سوشال مدیا استفاده میکنند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری