لینک بیلدینگ بدون افزونه
آموزش لینک بیلدینگ لینک سازی به زبان ساده + 8 روش لینک سازی معتبر مدیریو
منظور از رپورتاژ یک مقاله است که توسط ما و با متن دلخواه ما در سایت مورد نظر انتشار پیدا میکند. قیمت یک رپورتاژ بین 100 هزار تا 2 میلیون تومان، نسبت به اعتبار سایت لینک دهنده؛ متغیر است. که در مقاله اصول لینک سازی در وبلاگ به تمامی این موارد میپردازیم. شما با ساخت پروفایل حرفهای برای برند یا سایتتان در شبکههای اجتماعی مثل لینکدین، یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک و… هم میتوانید سایت خود را به طور رایگان تبلیغ کنید و هم از بکلینک پروفایل استفاده کنید. زمانی بک لینک بکار شما میآید که خیالتان از بابت سئوی داخلی و تکنیکال سایت راحت شده باشد. همانطور که در چک لیست سئو هم گفته شد، قبل از لینکسازی خارجی، سئوی on page خود را به طور کامل بررسی کنید.
به طور کلی عناصر بصری در تولید محتوا را میتوان شامل موارد زیر دانست. با توجه به همین مسئله نیز در این بخش به چهار نمونه از شکل محتواهایی با بیشترین دریافت لینک اشاره میکنیم. آنها لینکها را مهر تایید و رای اعتماد میدانند و خرید رای غیراخلاقی است. در حقیقت خرید لینک بیکیفیت نه تنها اتلاف پول و زمان است بلکه بسیار خطرناک است زیرا ممکن است منجر به جریمه شوند. در ساخت لینک در قسمت ساید بار و فوتر اغلب از لینک های نوفالو استفاده میشود.
یعنی اگر از بخش کامنت های فرین آکادمی الان یک لینک به سایت خودتان بدهید، وجود خاصیت Nofollow در آن به گوگل میگوید که فرین آکادمی سایت مقصد را تایید نمیکند. مورد دیگری که از از نکات تخصصی در فرآیند لینک بیلدینگ محسوب میشود، بحث انکرتکست یا متن لینک است. در واقع منظور از انکرتکست، این است که دقیقا لینک مورد نظر شما، با چه عبارتی به صفحه تان داده شده؟ مثلا اگر با عبارت سئو کلاه سیاه چیست؟ به صفحه لینک داده باشید، خب انکرتکست همان سئو کلاه سیاه چیست؟ است. اما اگر با عبارت منبع یا اصلا نام سایت لینک بدهید، انکرتکست تغییر کرده. مثلا اگر الان روی عبارت بهترین دوره سئو کلیک کنید، وارد یک صفحه دیگر از سایت فرین آکادمی میشوید. حالا باید بفهمیم که بک لینک چیست؟ در واقع در سطح وب، هر لینکی که از یک سایت دیگر به سایت شما داده میشود، بک لینک است.
مطالعه دادههای سال 2020 که توسط Backlinko و Ahrefs منتشر شده است نشان میدهد که صفحاتی که تعداد بکلینک بیشتری دارند رتبه بالاتری نسبت به صفحات با بک لینک کمتر کسب کردهاند. این مطالعه همچنین به این موضوع اشاره کرده است که تعداد دامنههایی که وبسایت شما از آنها بکلینک دریافت میکند (Referring domain) تاثیر قابل توجهای در رتبهبندی دارد. یکی دیگر از عواملی که در نظر گرفته میشود کیفیت صفحهای است که لینک از آن به وبسایت ما ارسال میشود. برای موتورهای جستجو لینک از صفحات باکیفیت و معتبر نسبت به صفحات و سایتهای غیر قابل اعتماد در ارتقای رتبهبندی ارزش دارد. از این رو یک بک لینک با کیفیت در یک وبسایت معتبر میتواند آمار ترافیک سایت شمار ا افزایش دهد.
این لینکها تأثیری مستقیم در سئو ندارند، اما اگر به درستی و در جای مناسب قرار گیرند، میتوانند ترافیک ارگانیک و ارزشمندی به سایت شما هدایت کنند. همچنین باید مطمئن شوید که لینکهای شما در بخشهایی قرار میگیرند که توسط گوگل قابل ایندکس باشند. بهعنوانمثال، برخی از فرومها فقط به کاربران عضو، اجازه مشاهده لینکها را میدهند که این موضوع میتواند ارزش لینک را برای گوگل کاهش دهد. شما میتوانیدروشهای بیخطر اما تاثیرگذاری مانند پست مهمان، تولید محتوا یا احیا لینکهای از دست رفته را در استراتژی خود در نظر بگیرید. فراموش نکنید که با یک استراتژی مناسب، پایبندی به اصول و صبوری میتوانید به هدف خود برسید. برخلاف پست مهمان که نوشتن برای وبسایت دیگران است لینک بیلدینگ مبتنی بر محتوا ایجاد یک مطلب برای وبسایت خود و استفاده از آن برای کسب بکلینک است.
بیشتر سایتها در حال بهروزرسانی و تغییر محتویات صفحات خود هستند. اگر از سایتی در گذشته بکلینک دریافت کرده باشید، ممکن است محتوای حاوی آن بک لینک در آن سایت تغییر داده یا کلا حذف شود. نباید تمامی بک لینک ها را تنها به یک صفحه یا یک محتوای خاص سایت خود اختصاص بدهید. برای این کار، بهتر است صفحات لندینگ متفاوتی برای بک لینک طراحی کنید. در گذشته PageRank یکی از معیارهای قدیمی گوگل برای بررسی کیفیت وبسایتها بر اساس تعداد بکلینکهای آن بود.
اگر میخواهید وبلاگی برای خود داشته باشید، باید آن را با ارسال پستهای منظم زنده نگه دارید. اگر چه لینک بیلدینگ کار سادهای نیست؛ اما تکنیکهایی وجود دارد که به کمک آنها بدون زحمت و هزینه قابل توجهای لینکسازی را شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که لینکهای ایجاد شده طبیعی هستند و گوگل پس از بررسی آنها به این نتیجه نمیرسد که شما تلاش میکنید که الگوریتم جستوجو آنها را دستکاری بکنید. کسب لینک طبیعی و معتبر و همچنین تولید محتوا بر اساس اولویتها و نیازهای کاربران راههای در امان ماندن از غضب گوگل است. شما در برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، میتوانید با انتشار پست های خود، اقدام به ساخت بک لینک کنید. در انجمن های مربوط به حیطه کسب و کار خودتان وارد شوید، به سؤالات پاسخ تخصصی دهید و در پاسخ به صفحات سایت خود لینک دهید.
و نه فقط هر 404 صفحه… پیوندهای مرده ای که افراد زیادی به آنها لینک می دهند. اما اگر میخواهید این فرآیند را مقیاسبندی کنید، باید به طور فعال پیوندهای شکسته را در صفحاتی که احتمالاً تعداد زیادی از آنها دارند، پیدا کرده و آنها را اصلاح کنید. شما می توانید از Check My Links هنگام مرور سایت های موجود در جایگاه خود استفاده کنید. و از این طریق می توانید تعداد انگشت شماری لینک شکسته را کشف کنید. و وقتی روی آن نماد کلیک می کنید، Check My Links به طور خودکار همه پیوندهای آن صفحه را بررسی می کند. گزارشهایی که Link Explorer ارائه میده رو میتونی از طریق MozBar، افزونه رایگان برای کروم و فایرفاکس هم ببینی.
همانطور که گفته شد، اولویت و هدف اصلی گوگل در اهمیت دادن لینک ها این است که سایت شما با ایجاد یک محتوای مفید بتواند برای سایت خود از دیگر سایت ها لینک دریافت کند. نمونه این نوع محتوا هم مقالات سایت هایی مثل بک لینکو، MOZ و … است. اغلب شبکه های اجتماعی به شما اجازه ساخت لینک در قسمت های مختلف را میدهند. به طور مثال شبکه اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که در پروفایل خود یک لینک نوفالو ایجاد کنید. در فیسبوک حتی میتوانید در پست های خود اقدام به ساخت بک لینک فالو کنید و شبکه های اجتماعی دیگر مانند توییر و پینترست و … بسیار لینک های معتبری دارند. سایت های زیادی هستند که شما میتوانید در آنها اقدام به ساخت بک لینک رایگان برای سایت خود کنید.
توجه کنید که هر سایتی برای گرفتن بک لینک مناسب نیست و از سایتهای معتبر که در ادامه معرفی میکنیم برای لینکسازی استفاده کنید. یکی از اقدامات مهم متخصصان سئو بعد از اجرای سئو داخلی و تکنیکال، لینکسازی خارجی (Link Building) است و این لینکها نشان دهنده ارتباط بین صفحات و اعتباریست که به یکدیگر منتقل میکنند. همانطور که در آموزش سئو سایت گفتیم، لینکسازی خارجی (یا سئوی Off Page) برای بهبود و پایداری رتبه صفحات ضروری است. من همیشه می گویم جوری لینک بیلدینگ کنید که زمانی که در وبمستر بک لینک های خود را می بینید از کیفیت آن ها لذت ببرید. شما قبل از شروع فرایند لینکسازی باید سایتها یا دامنههای هدف و صفحاتی از آنها که قصد بکلینکگیری یا لینکدهی را دارید، بررسی و آنالیز کنید.
به طور کلی بهتر است از وبلاگهای معتبر و مرتبط با حوزه کاری خود لینکهای معتبر و باکیفیت کسب کنید. لینک سازی موجب میشود که بتوانید با وبسایتها و وبلاگهای مرتبط با حوزه کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید. برای سئوی بهتر باید تعداد بک لینک به صفحات داخلی در مجموع سه برابر صفحه اول باشد. به این دلیل که بیشتر بازدیدکنندگان شما انتظار دارند مستقیما به بخش مورد نظر خود هدایت شوند و بنابراین ورود بازدیدکنندگان به صفحات داخلی وبسایت جالب تر است تا صفحه اول سایت. به طور کلی اگر همه بک لینکها به صفحه اصلی سایت داده شوند و به صفحات داخلی در سایت لینک داده نشوند این امر سبب می شود بک لینکها در نظر گوگل تقلبی به نظر برسند. اما کم کم و با آپدیت الگوریتم های گوگل از ارزش این روش لینک بیلدینگ کاسته شد.
از آنجایی که ارزش لینکها برابر نیست هنگام شروع لینک بیلدینگ باید بسیار مراقب باشید. برای کسب و کار و مشتریان خود لینک ایجاد کنید و آنها را با محتوای عالی به یکدیگر مرتبط بکنید. منظور از مزارع اسپم سایت هایی هستند که لینک خروجی بسیار زیادی دارند. به طور مثال همان صفحات تبادل لینک که در قسمت های قبل گفته شد و یا سایت هایی که قسمت نظرات آن پر از لینک های خروجی است. ساخت بک لینک در این سایت ها و صفحات در درجه اول بی ارزش است و در درجه دوم میتواند باعث جریمه شما بشود.
پس نکاتی که قبلا گفته شد را رعایت کنید و از سایتهای معتبر و قدرتمند بک لینک رایگان بگیرید. لزوما هر بک لینک یا هایپر لینکی به ارتقاء سئو سایت شما یا رتبه آن در گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک نمیکند. لینکهای اسپم یا زباله هیچگونه تاثیری در بهبود عملکرد سایت شما و افزایش نرخ بازدید ندارند. لینکسازی به پیمایش بهتر موتورهای جستجو بین صفحات سایتهای مختلف کمک میکند و باعث افزایش ترافیک سایت و نرخ تبدیل میشود. این سایت ها معمولا آخرین به روزرسانی های موجود در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ را منتشر می کنند. آنها بیشتر اوقات کنفرانس های مرتبط با سئو و کارگاه های آموزشی را برگزار می کنند.
شما میتوانید از طریق معرفی یا تبلیغ محصولات، خدمات یا ابزارهای نرمافزاری خود در سایتهای دیگر هم بکلینک کسب کنید. بهخصوص اگر محصولات خود را صرفا برای معرفی یا تبلیغ در سایت دیگر به نمایش بگذارید. بکلینکهای ویدیویی و پادکست نوعی از لینکهای خارجی است که از طریق محتوای ویدیویی و صوتی شما در سایتها یا شبکههای اجتماعی دیگر به اشتراک میگذارید. این لینک نشانهای از اعتبار سایت Hunter.io است که یک بک لینک ارگانیک از سوی سایت بسیار معتبر اچرفس دریافت میکند. شما میتوانید وبینارها را با هدف آموزش یا آشنایی افراد با کسبوکار، فعالیت، برند، خدمات یا محصولات خود برگزار کنید.
شما با راهاندازی سایت و تولید محتوا برای آن میتوانید به راحتی لینکسازی کنید. تعدادی از آنها با تکنولوژی هوش مصنوعی کار میکنند و با چند قدم یک سایت آماده به شما تحویل میدهند. در این بخش مجموعهای از سایتهای بک لینک فارسی و خارجی را ارائه دادیم که شما با استفاده از آنها و تنوع در نوع لینکسازی میتوانید اتفاقات خوبی را برای سئو سایت خود رقم بزنید. بعد از اینکه مراحل سئو سایت را تکمیل کردید در آخرین گام به سراغ منابع بک لینک رایگان بروید. با ارائه الگوریتم پنگوئن توسط گوگل، نظارت بر بک لینک سازی بیشتر شد و با وب سایت هایی که اقدام به خرید بک لینک های متعدد از وب سایت های بی کیفیت می کردند، برخورد شد. این ابزار به شما در ارزیابی لینکهای داخلی مرتبط با صفحات برتر سایتتان کمک میکند.
کسبوکارهای بزرگ یا سایتهای سرشناس میتوانند از اشتراک دیگر آن که همزمان برای ۶ حساب قابل استفاده است، با پرداخت ۲۹۹ دلار در ماه بهره بگیرند. نرم افزار BuzzStream یک ابزار قدرتمند برای مدیریت Outreach در لینک سازی است. این برنامه همانند ابزار Pitchbox عمل میکند ولی در مقایسه با آن ارزانتر است. دست پیدا کنید تا متوجه شوید چه محتوایی برای جمع آوری لینک بهتر عمل میکند. قبل از هر چیز و درنظر گرفتن یک استراتژی خاص برای لینک بیلیدنگ به سراغ سایتهای رقیب خود بروید و وضعیت آنها را آنالیز کنید. این کاربران نیز به دنبال تفاوت های موجود در دوربین های ضد آب DSLR هستند.
در بیشتر موارد میزان بازدید از طریق نظر شما در بخش تجربه کاربران سایروبسایتها از میزان بازدید کسب شده از طریق ایمیل بیشتر است. فراموش نکنید که لینکهای ضعیف و خطرناک هیچ کمکی به افزایش رتبه شما نمیکنند. این لینکها ممکن است به قیمت از دست دادن ترافیک ارگانیک تمام بشود. در حقیقت اگر چه لینک بیلدینگ نقش بسیار مهمی در کسب رتبه ایفا میکند اما هر لینکی ارزش ندارد. تا قبل از سال 2012 هر شخصی میتوانست با افزودن لینکهای مختلف به راحتی رتبه خود را بهبود ببخشد. در حقیقت بدون توجه به کیفیت محتوا آنها در صفحه اول نتایج جستوجو قرار میگرفتند؛ اما در این سال گوگل با معرفی الگوریتم پنگوئن مبارزه خود را با لینک بیلدینگ غیرطبیعی آغاز کرد.
موتور جستجو بعد اشارهها رو با سایت برند مرتبط میکنه و از این فاکتور موقع رتبهبندی استفاده میکنه. میدونستی که اشارههای بدون لینک هم میتونن ارزش رتبهبندی بیارن؟ گوگل متوجه میشه وقتی اسم برندها به طور گسترده تو وب ذکر میشن و محبوبیت پیدا میکنن. در حال حاضر، روابط عمومی میتونه نه تنها فقط سازمانهای بزرگ سنت بلکه کانالهای دیجیتال، شبکههای اجتماعی و افراد تأثیرگذار رو هم تو دامنه خودش قرار بد،. پس احتمال بیشتری وجود داره که یه جایی پیدا کنی، بازدیدکننده جذب کنی و لینک به دست بیاری. یه استراتژی دیگه بازاریابی مشترک هست، که به روش شرکتهایی اشاره داره که با هم جمع میشن تا مطالبی رو با مشارکت هم ایجاد کنن، مثل کتابهای الکترونیکی یا ابزارها.
پس اگر می خواهید که با سئو کلاه سفید، تعداد بک لینک های سایتتان را افزایش دهید، باید محتواهایی را بنویسید که برای کاربران مفید باشد. به این شکل کاربران سایت شما به صورت خودکار، محتوای تان را به دیگران پیشنهاد می کنند. گوگل از زمانی که متوجه ساخت لینک مصنوعی شد تا به امروز الگوریتم های زیادی را به وجود آورده که بتواند به کمک آنها متوجه شود کدام سایت به شکل مصنوعی در حال لینک بیلدینگ است. اگر به درستی از استراتژی های لینک سازی خارجی و لینک بیلدینگ استفاده کنید، میتوانید ترافیک ارگانیک و میزان بازدید از صفحات و محتوای سایت خود را در یک بازه زمانی منطقی افزایش چشمگیری دهید. البته، شما نمیتوانید از هر نوع استراتژی لینک سازی استفاده کنید؛ چون گوگل از الگوریتمهای خاصی مثل پنگوئن برای تشخیص اعتبار لینکهای خارجی و سئو کلاه سیاه استفاده میکند.
ارزش تمام لینک ها و پیوند ها برابر نیستند برخی لینک ها ارزش بسیار زیادی دارند و برخی لینک ها ارزشی برای قرار دادن در صفحات ندارند و باعث می شوند که اثر منفی بر روی امتیاز سایت بگذراند. به عنوان مثال لینک سازی در یک سایت که مرتبط با کسب و کار شماست به مراتب نسبت به سایتی که به صورت تصادفی پیوند شما را نشان می دهد ارزش بیشتری دارد. افزایش بازدید سایت باعث میشود که در میان رقبا در موتور جستجوی گوگل، سایت شما در نتایج اولیه نمایش داده شود. با انجام این کار، زمانی که افراد درباره موضوعات حوزه کسب و کار شما سرچ میکنند، سایت شما در سایتهای اولیه نمایش داده میشود و احتمال این که آنها روی سایت شما کلیک کنند، بسیار بالاست. پست مهمان به طور معمول ارتباط با سایر وبسایتهای معتبر و نشریات آنلاین و پیشنهاد تولید محتوا برای آنها است.
این لیست همچنین به لینکهایی که احتمالا در این بازه زمانی از دست دادید، اشاره میکند. این شاخص به شما کمک میکند تا به تاثیرگذاری کمپینهای بک لینک سازی در رتبهگیری فوری سایتتان پی ببرید. شما با کمک این ابزار میتوانید ببینید که چه سایتهایی به یک محتوای خاص لینک میدهند. حتی اگر این اخبار نتواند در میان افراد به خوبی توسعه یابد، باز هم می توانید از یک مقاله خوب به نفع خود استفاده کنید و از این طریق به کاربران خود کمک کنید تا به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. خوانندگان، تولید کنندگان محتوایی را که به طور مداوم مقالات مفیدی ارائه می دهد و در مورد رویدادهای فعلی مطلبی منتشر می کنند را به عنوان یک فرد حرفه ای خواهند شناخت. لطفاً این را فراموش نکنید که به دست آوردن ترافیک و وذودب گوگل زیاد به معنای داشتن لینک های زیاد نیست، بلکه نتیجه داشتن یک محتوای با کیفیت و ارزشمند است.
در بیشتر موارد دیده شده است که صاحبان کسب و کار هنگام برنامهریزی برای لینک بیلدینگ توجه زیادی به خبرنامه نمیکنند. با این حال در صورت استفاده صحیح از این تکنیک مزایای زیادی نصیب شما خواهد شد. شما ممکن است پیش از خواندن این یادداشت تولید محتوا را شروع کرده باشید اما به یاد داشته باشید که لینکسازی مبتنی بر محتوا به سادگی ارسال پست وبلاگ یا تبلیغات در اینترنت نیست. چنین مشکلی به طور معمول پس از راهاندازی مجدد سایت یا انتقال دامنه به دامنه جدید رخ میدهد. برای حل آن باید این بکلینکها را هنگام لینک بیلدینگ با هدایت به صفحه دیگری احیا بکنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مرتبط، مفید و دارای ساختار مناسب است.
صفحات سایت خود را به یک دیگر لینک کنید این روش ساده ای است که اگر چه نمی توان از آن انتظار خیلی بالایی داشت ولی تاثیر آن هم انکار شدنی نیست و نتیجه آن مقداری زمان بر تر از لینک سازی خارجی است. فایده اصلی این کار نگه داشتن کاربر در وبسایت شما و همچنین کاهش درصد brounce rate در سایت شماست که نتیجه آن برای شما مشهود است. لزوما هر لینکی باعث بالا بردن اعتبار سایت شما و امتیاز سئو آن نمیشود. لینک های اسپم یا صرفا تبلیغاتی به جایگاه سئو سایت شما آسیب میزند. این ابزار کمک میکند تا لینکهای اسپم را شناسایی کنید و به گوگل گزارش دهید تا آنها را نادیده بگیرد.
این موضوع و ضعف الگوریتم های گوگل، باعث کاهش شدید مخاطبان این موتور جستجو شد. زیرا یک سایت به راحتی و با ایجاد هزار بک لینک مصنوعی به رتبه یک نتایج جستجو می آمد و در آنجا شروع به ایجاد تبلیغات مزاحم برای کاربر میکرد. البته مدیران گوگل بیکار ننشستند و سریعا دست یه ایجاد راه حل زدند. منظور از لینک یا بک لینک، یک کلمه یا عبارت در داخل سایت ها و دنیای وب است که شما با انتخاب آن از مکانی در دنیای اینترنت به مکان دیگری منتقل میشود. مبدأ یا مقصد یک لینک میتواند یک صفحه از یک سایت یا وبلاگ، پستی در یک شبکه اجتماعی، صفحات جستجوی موتور های جستجو گر و … باشد. هنگامی که از سایتهای معتبر و مرتبط بک لینک میگیرید، اعتبار وب سایت شما بالاتر میرود.
آیا لینک شما به یک صفحه با رتبه و اعتبار بالا ارجاع داه شده است؟ اگر چنین است، این لینک میتواند اثر مثبت زیادی روی رتبهبندی شما داشته باشد. درواقع میتوان مدعی شد که «اعتبار صفحه ارجاع» (Authority)، شاید مهمترین فاکتور نسبت به دیگر موارد باشد. لازم به ذکر است که اگرچه گوگل اطلاعات رتبهبندی صفحات را به صورت عمومی انتشار نمیدهد اما این سبک از اطلاعات پایههای الگوریتم گوگل را میسازد. قبل از اینکه بخواهیم درباره استراتژيهای لینک سازی به صورت گام به گام صحبت کنیم، لازم است بدانیم که چگونه لینکهای با کیفیت بسازیم. بنابراین در این قسمت بیشتر بر روی لینکهای با کیفیت تمرکز میکنیم و معیارهایی را به منظور معرفی لینکهای معتبر ارائه میکنیم. البته این حرف تا زمانی درست بود که الگوریتم پنگوئن گوگل وارد صحنه نشده بود.
اینکه سایت شما در یک روز 2 لینک دریافت کند و در روز بعد 100 لینک، پنگوئن گوگل را به شک وا میدارد و میتواند باعث جریمه شدن ناگهانی شما شود. به هیچ عنوان از تعداد بک لینک زیاد آن هم به صورت ناگهانی استفاده نکنید. منظور یک ابزار مورد استفاده برای قشر خاص یا عموم که بتواند یک مشکل را حل کند. مطمئنا این را میدانید که به دلیل وجود سایت ها و شبکه های اجتماعی تصویر محور، عکس ها به سرعت در سطح وب به اشتراک گذاشته میشوند. با توجه به اینکه اینفوگرافیک ها دارای آرم و لوگوی سازنده آن هستند، به راحتی میتوانند به ایجاد بک لینک برای ما ختم شوند.
مثلا ما در آکادمی سئو سفینه روزهای سه شنبه در شبکه اجتماعی یوتیوب برنامه لایو آموزش سئو برگزار میکنیم. اگر بتوانید محتوایی مرجع برای وبلاگ نویسها یا بلاگرها یا افراد دیگر بنویسید که آنها در سایتهای دیگر به آن لینک و ارجاع دهند، شانس بالایی در لینکبیلدینگ خواهید داشت. در لینک سازی رپورتاژ آگهی حتما لینک های مهم را در ابتدای محتوای رپورتاژ قرار دهید تا خزندههای گوگل به سرعت آن را رصد کنند. مقالات، محصولات، درباره ما و تماس با ما، هر کدام نیازمند صفحه ای مجزا هستند که لینک های هر صفحه باید در هدر یا فوتر صفحه ی اصلی سایت قرار گیرد. رباتهای تلگرام برای دانلود از یوتیوب یکی از سادهترین روشها برای دریافت ویدیوها و فایلهای صوتی با کیفیتهای مختلف هستند. این رباتها مانند Ytdlbot ،SaveFromBot و YoutubeDownloaderBot با امکاناتی مانند سرعت بالا، رابط کاربری ساده و پشتیبانی از چندین پلتفرم، نیاز کاربران را برآورده میکنند.
پس از آن به لینک سازی داخلی در صفحات و مخصوصا مقالات سایت میرسیم. هدف از لینک سازی در این قسمت ها، در درجه اول کمک به کاربر برای پیدا کردن موارد مورد نیاز و سپس بالا بردن زمان ماندگاری کاربر در سایت است. مرتبط بودن کلمات اطراف لینکی که به سایتتان می دهید تاثیر زیادی در ارزش آن لینک دارد. به عنوان مثال اگر در صفحه ای که در مورد فروشگاه اینترنتی است با کلمه ای در همین حوزه به سایتتان لینک می دهید، اعتبار زیادی را به سایتتان منتقل کرده اید. اما اگر کلمات آن صفحه در مورد آشپزی باشد، اعتبار لینک سازی شما بسیار کم شده و حتی گوگل را به خود مشکوک می کنید. حالا چیزهایی که بالاتر گفتم در واقع شما را تشویق میکرد به اینکه عملاً لینک سازی کلاه خاکستری انجام بدهید.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/